Przejdź do treści Przejdź do menu
czwartek, 28 marca 2024 napisz DONOS@

Wygrali z ceną 0,00 (zero złotych, zero groszy)

Pięć firm z Polski ubiegało się o prawo kontrolowania pasażerów autobusów miejskich w Łomży i prowadzenie windykacji opłat z tytułu przejazdów bezbiletowych. Za prowadzoną przez rok usługę większość z nich chciała od miejskiego przewoźnika od ponad 40 tysięcy do 60 tys. zł. Wygrała jednak firma, która zaoferowała się to robić przez cały rok za cenę za 0,00 (zero złotych, zero groszy). To firma Batex z Warszawy, która kontroluje pasażerów łomżyńskich eMPeKów już od kilku ładnych lat. - Widocznie jej się opłaca sprawdzać bilety nawet bezpłatnie – komentuje wyniki prowadzonego postępowania Janusz Nowakowski, dyrektor MPK Łomża. - Wszyscy biorący udział w postępowaniu mieli równe szanse – dodaje pytany o wyraźnie niższą cenę.

Przedmiotem zamówienia było wykonanie usługi polegającej na kontroli biletów i dokumentów przewozu osób i bagażu w środkach komunikacji MPK ZB w Łomży oraz prowadzenie całkowitej windykacji opłat z tytułu przejazdów bezbiletowych. Zgodnie z wymaganiami wybrana firma ma do przeprowadzenia co najmniej tysiąc kontroli biletowych, w tym minimum stu kontroli w dni wolne od pracy, w ciągu miesiąca na wszystkich liniach autobusowych i przyjmować interesantów w sprawie skarg i wniosków przynajmniej raz w tygodniu przez 2 - 3 godziny. 
- Gdzie zarobek Batex-u? – pytamy.
- Firma bierze wszystko co zarobi na jadących na gapę pasażerach – odpowiada Nowakowski. 
I na tych zasadach kontrolerzy Batex-u będą zarabiać w łomżyńskich eMPeKach przez najbliższy rok.


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę