Łomżing, czyli kocing na trawingu
Kolejna nietuzinkowa kampania piwa marki Łomża. Tym razem obok samego napoju z łomżyńskiego browaru promowany będzie łomżing jaka nowa forma aktywności. Spoty reklamowe przez cały sezon będzie można zobaczyć zarówno w głównych stacjach telewizji (TVP, Polsat, TVN), jak i w kanałach informacyjnych czy tematycznych. Po raz pierwszy na taką skalę działania prowadzone będą również w radiu – w stacjach ogólnopolskich oraz regionalnych na rynku macierzystym marki.
Pierwsza odsłona działań związanych z promocją nowego smaku piwa Łomża Lemonowe, które właśnie trafia na rynek ogólnopolski.
- To połączenie regionalnego piwa Łomża oraz lemoniady z owoców cytrusowych – podają marketingowcy z Browaru Łomża. - Łomża Lemonowe idealnie smakuje gdy świeci słońce i kiedy mamy ochotę na coś lekkiego.
Łomżing news
Świadkowie Łomżingu wizyta 1
Świadkowie Łomżingu wizyta 2