Przejdź do treści Przejdź do menu
czwartek, 18 kwietnia 2024 napisz DONOS@

Łomżing, czyli kocing na trawingu

Kolejna nietuzinkowa kampania piwa marki Łomża. Tym razem obok samego napoju z łomżyńskiego browaru promowany będzie łomżing jaka nowa forma aktywności. Spoty reklamowe przez cały sezon będzie można zobaczyć zarówno w głównych stacjach telewizji (TVP, Polsat, TVN), jak i w kanałach informacyjnych czy tematycznych. Po raz pierwszy na taką skalę działania prowadzone będą również w radiu – w stacjach ogólnopolskich oraz regionalnych na rynku macierzystym marki.

Pierwsza odsłona działań związanych z promocją nowego smaku piwa Łomża Lemonowe, które właśnie trafia na rynek ogólnopolski. 
- To połączenie regionalnego piwa Łomża oraz lemoniady z owoców cytrusowych – podają marketingowcy z Browaru Łomża. - Łomża Lemonowe idealnie smakuje gdy świeci słońce i kiedy mamy ochotę na coś lekkiego. 

Łomżing news

Świadkowie Łomżingu wizyta 1 

Świadkowie Łomżingu wizyta 2


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę