wtorek, 20 lutego 2018 napisz DONOS@

Łomżing, czyli kocing na trawingu

Kolejna nietuzinkowa kampania piwa marki Łomża. Tym razem obok samego napoju z łomżyńskiego browaru promowany będzie łomżing jaka nowa forma aktywności. Spoty reklamowe przez cały sezon będzie można zobaczyć zarówno w głównych stacjach telewizji (TVP, Polsat, TVN), jak i w kanałach informacyjnych czy tematycznych. Po raz pierwszy na taką skalę działania prowadzone będą również w radiu – w stacjach ogólnopolskich oraz regionalnych na rynku macierzystym marki.

Pierwsza odsłona działań związanych z promocją nowego smaku piwa Łomża Lemonowe, które właśnie trafia na rynek ogólnopolski. 
- To połączenie regionalnego piwa Łomża oraz lemoniady z owoców cytrusowych – podają marketingowcy z Browaru Łomża. - Łomża Lemonowe idealnie smakuje gdy świeci słońce i kiedy mamy ochotę na coś lekkiego. 

Łomżing news

Świadkowie Łomżingu wizyta 1 

Świadkowie Łomżingu wizyta 2


 
 
4lomza.pl Regionalny Portal Copyright © Speed s.c. 2005r - 4too v.1.0