Przejdź do treści Przejdź do menu
czwartek, 01 października 2020 napisz DONOS@

Już 2769 podlaskich przedsiębiorców handluje z Unią!

W urzędach skarbowych województwa podlaskiego, na potrzeby handlu wewnątrzwspólnotowego zarejestrowało się do tej pory 2769 przedsiębiorców. Najwięcej chętnych na Euronip miał Drugi Urząd Skarbowy w Białymstoku.

Przed 1 maja, czyli wejściem Polski do Unii Europejskiej spodziewaliśmy się, że o numer Euronip, niezbędny do handlu z kontrahentami z krajów UE, wystąpi około 3,8 tys. podlaskich przedsiębiorców. Okazuje się jednak, że stałe kontakty handlowe z krajami Unii utrzymuje 2769 przedsiębiorców, bo tyle do tej pory Euronipów nadały urzędy skarbowe w województwie podlaskim. Najwięcej Euronipów nadały oba białostockie urzędy skarbowe. Procentowo najwięcej „euronipowców” ma Podlaski Urząd Skarbowy, który skupia największe przedsiębiorstwa z województwa. W tym urzędzie, niemal co drugi podatnik handluje z partnerami z UE.

Drugi Urząd Skarbowy w Białymstoku - 708
Pierwszy Urząd Skarbowy w Białymstoku - 696
Urząd Skarbowy w Suwałkach - 279
Urząd Skarbowy w Łomży - 184
Podlaski Urząd Skarbowy w Białymstoku - 159
Urząd Skarbowy w Siemiatyczach - 114
Urząd Skarbowy w Augustowie - 111
Urząd Skarbowy w Hajnówce - 105
Urząd Skarbowy w Bielsku Podlaskim - 91
Urząd Skarbowy w Zambrowie - 75
Urząd Skarbowy w Sokółce - 71
Urząd Skarbowy w Grajewie - 62
Urząd Skarbowy w Wysokiem Maz. - 54
Urząd Skarbowy w Kolnie - 35
Urząd Skarbowy w Mońkach - 25

SUMA: 2769

 
 
4lomza.pl Regionalny Portal Copyright © Speed s.c. 2005r - 4too v.1.0

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę