wtorek, 23 kwietnia 2024 napisz DONOS@
Polityka

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Polskę napędza nienawiść

na tym zdjęciu słabo widać ale mi sie wydaje że jakoś podpięte są te włosy

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Polskę napędza nienawiść

może jakiś bajer elektroniczny? hehe mój chłopak chciał czajnik na święta:ppp

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Polskę napędza nienawiść

poszukaj w ogłoszeniach, jeszcze czasami się trafiają

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Polskę napędza nienawiść

Kool--Aid -- truskawki i godzinówka.Jeżdżę tam od 12 lat :)ktoś powyżej napisał,że zarabia przez 3,5 msc. 25 tys.--jasne,że tak,skoro ja mogę 13 tys. przez 49 dni:)



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Polskę napędza nienawiść

żeby ktoś miał jakiś super pomysł to sam juz dawno by z niego skorzystał...

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Polskę napędza nienawiść

sam tego na pewno nie zrobil, orabac 70 samochodow to 140 wycieraczek, watpie aby zrobila to jedna osoba...

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Polskę napędza nienawiść

moje dziecko chodziło do małego artysty w zesżłym roku teraz chodzi na bawełne i wogole nie chce słyszeć o małym artyście.ja znam same pozytywy o bawełnie.i prawda jest tak ze w łomży nie ma wcale złobka wszytko to są tak naprawdę młodsze grupy przedszkolne ,i dla teog jet taki problem z bombelkami ponizej roku.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Polskę napędza nienawiść

To są takie typowe waśnie typowego polaczka. Jak to czytam to oczami widzę film SAMI SWOI.

Za sklepem K1 nie przepadam, chodź blisko mieszkam. Obsługa taka sobie, ceny też, ale jak mi zabraknie podstawowych produktów to idę i kupuję i nie zastanawiam się jaki będzie to miało wpływ na całe moje życie, bo nie ma.