Przejdź do treści Przejdź do menu
piątek, 29 marca 2024 napisz DONOS@

Promocja coraz większa?

W ubiegłym roku plan wydatków Łomży na promocję początkowo opiewał na 377 tysięcy złotych, ale ostatecznie był większy - ponad 433 tysiące złotych. W tym roku na promocję miasta władze początkowo zapisały 429 tys. zł, ale ostatnio podniosły ten limit do 479 tys. zł. Na co miasto wydaje te środki? Na przykład na wydzierżawienie za blisko 35 tys. zł telebimu do strefy kibica, którą prowadzić ma prywatny przedsiębiorca, który w tym samym czasie za wynajęcie placu na Starym Rynku ma zapłacić miastu 5 tys. zł. Kolejną promocyjną inwestycją władz Łomży jest wydanie 20 tysięcy na galę walk, na którą organizatorzy sprzedają mieszkańcom Łomży bilety po 40 i 50 zł.

Po naszych pytaniach w ratuszu o wydatkowanie 20 tys. zł na galę walk, o których to pieniądzach prezydent Mariusz Chrzanowski nawet nie wspomniał podczas ubiegłotygodniowego spotkania prasowego, na stronie internetowej urzędu pojawił się baner imprezy, a później także tekst ją zapowiadający. Tam prezydent informuje mieszkańców o tym, że „w inicjatywę włączyło się Miasto Łomża przekazując na ten cel środki w wysokości 20 tys. zł.” 
- Uważam, że warto wspierać takie przedsięwzięcia. Promocja miasta poprzez sport to bardzo ważny element naszej strategii – przekonuje prezydent Chrzanowski. 
W przesłanej nam odpowiedzi na pytania Grzegorz Daniluk z ratuszowego wydziału komunikacji medialnej i promocji, podaje że wystąpią także łomżyńscy zawodnicy „dla których gala może stanowić przedsionek do dalszej kariery”. 
- Chcemy im umożliwić pokazanie się przed własną publicznością – przekazuje Daniluk dodając, że „przyjadą również sportowcy z kraju, ich znajomi. rodziny”. 
Gala ma być jednym z elementów promocji miasta poprzez sport, bo w telewizji Orange Sport przeprowadzona zostanie retransmisja gali, łącznie pokazywane będą 22 powtórki – podkreśla ratuszowy urzędnik.

Walczą o pieniądze z miasta?

Podczas gali mieszanych sztuk walki organizowanej w hali im. Olimpijczyków Polskich przy SP nr 9 w Łomży wystąpić mają zawodnicy dwóch łomżyńskich klubów: Black Horse MMA Łomża i Fight Club Łomża. Jak się okazuje przeznaczone przez prezydenta Chrzanowskiego 20 tys. zł z kasy miasta na „umożliwienie pokazania się przed własną publicznością” to nie jedyne publiczne środki jakie prezydent przekazał zawodnikom tych klubów. Z rejestru umów ratusza wynika, że w ciągu kilku ostatnich miesięcy  trafiło do nich jeszcze 50 tysięcy złotych.   
Jesienią ubiegłego roku Spółdzielnia Socjalna Black Horse otrzymała od prezydenta w trybie pozakonkursowym 10 tys. zł na udział w Mistrzostwach Polski Kadetów, Młodzieżowców i Seniorów MMA. 
Kolejne 10 tys. zł, także w trybie pozakonkursowym, trafiło do tej samej „spółdzielni socjalnej” wiosną tego roku na przygotowanie i udział w Pucharze Polski MMA, Mistrzostwach Polski MMA i ADCC. 
Niewiele później, już w trybie konkursowym,  otrzymała ona z ratusza jeszcze 20 tys. zł tym razem na wsparcie realizacji zadania publicznego pod nazwą: „Dołącz do aktywnych – zdrowy styl życia to podstawa”.
Także Stowarzyszenie Sportów Walki Fight Club Łomża wiosną tego roku otrzymało od prezydenta w trybie pozakonkursowym 10 tys. zł na przygotowanie i udział w zawodach 12. Mistrzostwa Polski ADCC, Amatorski Puchar Polski MMA – REAL PHARM oraz Puchar Polski Jiu-Jitsu Ne-waza.

zobacz:
Kosztowna promocja
„Mariusz Giełgut i jego koledzy...”

240308092554.png

 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę