Chrzanowski w OSM Piątnica, Browarze Łomża i Uniglassie
Kandydat na nowego prezydenta Łomży Mariusz Chrzanowski w swoim programie wyborczym zawarł stworzenie nowego programu gospodarczego dla Łomży. I to jako pierwszy punkt - jedną z pierwszych decyzji o dużym znaczeniu dla naszego miasta. Dlatego też w okresie przed II turą wyborów, kiedy pójdziemy głosować w niedzielę, odwiedził kilka znanych regionalnych firm, z przedstawicielami których rozmawiał o funkcjonowaniu przedsiębiorstw, tworzeniu nowych miejsc pracy oraz pomocy dla łomżyńskiego sportu.
Kandydat na prezydenta wspólnie ze swoimi asystentami odwiedził, między innymi, prezesa Zbigniewa Kalinowskiego oraz pracowników Spółdzielni Mleczarskiej w Piątnicy. Wysoko ceniony w regionie i Polsce producent zdrowego serka wiejskiego nie ma siedziby w samej Łomży, jednak zdecydowana większość pracowników jest mieszkańcami Łomży. Kandydat na prezydenta miasta zadeklarował chęć współpracy z OSM Piątnica oraz zachęcił jej przedstawicieli do uczestniczenia w krajowych targach mleczarskich, które jako nowy prezydent miasta będzie organizował.
Mariusz Chrzanowski odwiedził również przedsiębiorstwo, z którym związana jest największa promocja Łomży, czyli Browar Łomża. Kandydat poruszył podczas spotkania istotną kwestię sponsorowania przez Browar Łomża klubu piłkarskiego ŁKS 1926 Łomża. Zaznaczył, że łomżyniacy, mimo przeniesienia głównej siedziby browaru do Warszawy, traktują go nadal jako „swój” i boli ich, że jego nazwa widnieje na koszulkach Górnika Zabrze, gdyż powinna być nadal na strojach naszych łomżyńskich piłkarzy. Pani dyrektor Magdalena Kochan, widząc zaangażowanie kandydata w rozwój sportu w mieście, zadeklarowała pomoc w rozmowach z działem marketingu Browaru Łomża w Warszawie i przekazała kontakty do osób decyzyjnych w firmie.
Kandydat był także pod ogromnym wrażeniem rozwoju firmy Uniglass Polska. Duże doświadczenie, niezłomny upór i ciężka praca właściciela Radosława Florczyka oraz pracowników Uniglassu pozwoliły firmie zaistnieć na trudnym i wymagającym rynku producentów szyb zespolonych. Firma zatrudnia obecnie 120 osób, ma ambitne plany rozwoju i związane z tym zwiększenie zatrudnienia nawet do 200 osób.
Kandydat na prezydenta Łomży Mariusz Chrzanowski stwierdził, że takie wizyty w łomżyńskich firmach jeszcze bardziej utwierdziły go w mocnym przekonaniu, że należy stawiać na lokalnych przedsiębiorców. Miasto powinno stwarzać im dogodne warunki do rozwoju, aby powstawały nowe miejsce pracy. Potencjał gospodarczy i ekonomiczny w łomżyńskich przedsiębiorcach jest ogromny. Należy dać im szansę na dynamiczny rozwój, bo tego w ostatnich latach brakło. Dlatego - czas na zmiany!
Mariusz Chrzanowski (lat 30), kandydat Prawa i Sprawiedliwości na nowego prezydenta Łomży, mówi: - Dziękuję za zaufanie w pierwszej turze wyborów. Proszę o Twój głos w niedzielę, 30. listopada.