Przejdź do treści Przejdź do menu
czwartek, 18 kwietnia 2024 napisz DONOS@

Na wiaty przystankowe zabraknie pieniędzy...

Główne zdjęcie
Wiata przystankowa na ul. Szosa Zambrowska

W tym roku w Łomży miano ustawić 15 nowych wiat przystankowych autobusowych. Okazuje się jednak, że uda się ustawić najwyżej 5. Wiaty ma kupować miejska MPK, ale za pieniądze z dotacji celowej z budżetu miasta. Sęk w tym, że zakup nowych wiat przystankowych autobusowych zapisano w budżecie jako jedna pozycja wraz z oświetleniem i monitoringiem bazy MPK, a na to drugie zadanie trzeba wydać znacznie więcej pieniędzy niż planowano na wszystko.

Na realizację zadania „Wiaty na przystankach autobusowych, oświetlenie i monitoring na bazie MPK” w tegorocznym budżecie miasta zaplanowano kwotę 300 tysięcy złotych. Planowano ustawie 15 takich wiat przystankowych. Okazuje się, że kasy jest za mało i to dużo za mało. 
- Na budowę oświetlenia i monitoringu bazy MPK uzyskano z przetargu kwotę 333 494,53 zł. Na realizację tej części zadania oraz na wykonanie wtórnika, dokumentacji technicznej i planowanych kosztów nadzoru niezbędna jest jeszcze dodatkowa kwota w wysokości 45000 zł – czytamy we w wniosku prezydenta, który prosi Radę Miasta o dodatkowe środki.
Prezydent chce zwiększenia dotacji o 75 tys zł. Niestety nawet  w takim wypadku na wiaty przystankowe zabraknie. 
- Z uwagi na znaczny koszt jednostkowy ustawienia 1 wiaty, który wynosi ok. 6 000 zł zrezygnowano z montażu całej planowanej ilości wiat – napisał prezydent do radnych. - Niezbędna minimalna ilość wiat do ustawienia w tym roku to 5 sztuk.


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę