Łomża Export też niepasteryzowana
Niepasteryzowane było Wyborowe. Teraz będzie także Export. Browary Regionalne ŁOMŻA (tak nazywa się firma powstała z połączenia Royal Unibrew - właściciela łomżyńskiego browaru, z Van Pur) poinformował o skierowaniu do sprzedaży hurtowej najnowszego piwa z Łomży „Łomża Export Niepasteryzowane”. W ciągu najbliższych tygodni zacznie ono pojawiać się w punktach sprzedaży w całej Polsce.
- Niepasteryzowany wariant Łomży Export to odpowiedź marki Łomża na wzrastające zainteresowanie konsumentów produktami tej kategorii – piwa niepasteryzowane to szybko rosnąca część rynku piwnego w Polsce, „odkrywana” przez kolejnych producentów – podkreśla Maciej Ładwiński, Senior Brand Manager marki Łomża. – W ubiegłym roku obszar północno-wschodniej Polski, a więc macierzysty rynek marki Łomża, zawojowało piwo Łomża Wyborowe Niepasteryzowane, a w dużych aglomeracjach, zwłaszcza w Warszawie, sporą popularność zyskało Łomża Niepasteryzowane, oferowane w kultowej bezzwrotnej butelce typu „bączek” utrzymanej w minimalistycznej, oldschoolowej stylistyce.
Jak podkreślał Ładwiński jeszcze kilka lat temu zaoferowanie niepasteryzowanego piwa tak szerokiemu gronu odbiorców nie byłoby możliwe ze względów technologicznych. Obecnie, dzięki procesowi mikrofiltracji, udaje się na dłuższy okres zabezpieczyć niepasteryzowane piwo przed drobnoustrojami, które mogłyby powodować utratę optymalnych właściwości smakowych i zapachowych produktu. A to pozwala by smak niepasteryzowanej Łomży poznali konsumenci w różnych częściach kraju.