czwartek, 28 marca 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Studiuj w Jańskim!

Witam Wszystkich! Jestem studentką pedagogiki w Jańskim. Szkoła oferuje ciekawe kierunki : zarządzanie, socjologię i pedagogikę. Jestem ciekawa co myślicie na temat tej szkoły i wyżej wymienionych kierunkach?

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Studiuj w Jańskim!

nie zbyt wysoki poziom ma ta uczelnia

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Studiuj w Jańskim!

Widać, że studentem nie byłeś w tej szkole i dlatego tak myślisz:)

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Studiuj w Jańskim!

masz racje karolina2008-bardzo wysoki poziom-szegolnie trudnym przedmiotem jest jazda figurowa kombajnem po lodzie-dzieciaku ta "szkola" to wylegarnia dyplomow i nic wiecej-tam chodzi tylko o to zeby placic-normalny interes

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Studiuj w Jańskim!

dokładnie kto płaci dyplom ma w kieszeni:)

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Studiuj w Jańskim!

Jaki masz w tym Karolina2008 interes ze tak reklamujesz tę uczelnię??Ja tam studiowałem i mogę powiedzieć że to najgorsza uczelnia w mieście.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Studiuj w Jańskim!