środa, 24 kwietnia 2024 napisz DONOS@
Polityka

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Sondaże

zabawy szkolne np. ekonomik zapraszał drzewną...

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sondaże

tuman



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sondaże

Na wyszyńskiego w przychodni tam gdzie lekarze rodzinni. Bardzo miły Pan doktor P. Wilczko



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sondaże

pracuję jako ochroniarz w sieci sklepów w olsztynie i mam podpisane 2umowy 1z firmą multiservice 2zaś z firmą efekt i na 1umowie jest stawka9zl brutto czyli po mojemu to7zl na reke a na2 jest stawka 7 50 brutto czyli 6zl na reke po odtraceniach składek i podatku jaki podatek odlicza sie od mojej kwoty brutto skoro juz nie jestem studentem i mam umowe zlecenie kto mi powie ile moge zarobic przy przepracowanych238godzinach i wg jakiej kwoty jest liczona moja wyplata bo jedni mowia ze cos pomiedzy 6a7zl czyli np 6 40 a inni ze jezeli to byly normalne godziny a nie nadgodziny to po stawce9zl brutto minus podatek18procent czyli 7zł zaznaczam ze pracuje głownie za inne osoby w zastepstwie ale z tego co ja wiem to godziny osob ktore zastepuje sa normalne czyli wg grafiku a nie są to nadgodziny czyli powinni mi liczyc po7zl czy dobrze to rozumiem mam przepracowanych238godzin jak obliczyc moja wyplate bo pogubilem sie

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sondaże

wyslij mu smsa
potem zadzwon
powiedz mu w twarz
i zrobcie sobie dobrze :)



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sondaże

Stary Bonar gdzie były za....ste dyskoteki :):):)

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sondaże

Ale sieka :D





Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sondaże

Ja swoich synków, siostra swoją trójkę, prowadzamy na ewentualne leczenie i kontrolę do stomatologa Barbary Leończak na Hipokratesa , Dzieciaki nie stresują się , a dentystka ma podejście do nich . Z zabiegów jestem zadowolony

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sondaże